Sunday, February 07, 2010

mesyy

today. 7th of february 2010.
my life seems miserable(betul ke ejaan nie). urghh, tataw la nape. sume aku wat tak betul. then, marah2 la. haish. tension la sakai. oh yes, tak suka gila kat _ _ _ skang. maybe sbb dye, family aku kelam kabut je skang. fuck off . away la dari hidup ktorg. tak ptot la nk doa mcm2 kasi hidup ktorg tak aman. fikirla sikit. wat mcm tuh, mmg aku adik beradik takkan suke ang dh lepas nie.

oh yes, yg lain. budak tuh mmg style nak cari pasal ah. aku ckp leklok, balas kasaq. aku tak tlg dh lepas nie. jgn tanye aku pape dh, aku takkan gtaw dh. sume org mcm nie ke ? lupe mmber ke pe ha wehh ?

oh yeah, aku dh jumpe true fren. he is a guy. sume bnda aku kongsi kat dye. aku percaya dye. sbb dye je yg layan aku ngan ikhlas gila. oh, aku tak suke dye tp aku sayang dye. he's sixteen

No comments:

Post a Comment